keskiviikko 17. joulukuuta 2014

thinspiration

Katoin tänään ahdistavan leffan netflixistä. Sen nimi oli Thinspiration. Ahdistava se oli siksi koska se oli kuin omasta elämästä. Ei nyt ihan täsmälleen, mutta osasin kumman paljon samastua siihen. Elokuva kertoi tytöstä joka löysi ystävänsä avulla pro-ana sivuston, jonne kirjautui sisään ja Ana löysi hänet. Elokuvassa näkyi hyvin kuinka paljon se vaikuttaa perheeseen ja mitä anoreksiaa kärsivän ihmisen päässä oikein pyörii. Surkeat näyttelijät, pakko sanoo että mun teki mieli niiden takia keskeyttää se leffa, mutta mitä kauemmin katsoin sitä, sitä enemmän toistelin mielessäni "ihan kuin minä...".

Lopussa sit itkin vollotin voivoivoi...

Suosittelisin elokuvaa niille jotka eivät tajua anoreksiaa. Siinä näytettiin aika pirun hyvin demonit, että kun esim. minäkin kerron näkeväni henkilöitä tai joku puhuu mun päässäni. Mun näkemät ja kuulemani demonit ovat vain erilaisia. Siinä näytettiin todellista kamppailua ja näytettiin että ihminen muuttuu kuin toiseksi tyypiksi, ei ole enää omaitsensä.

Se ei ollut thinspoa antava elokuva. Ainakaan mä en kokenut sitä sellaisena.

Oletteko te nähneet kyseisen elokuvan? Mielipiteitä?

2 kommenttia:

  1. Oho. Oon katsonut kyseistä elokuvaa vain youtubesta, olipa yllätys että se on Netflixissä! Surullinen elokuva kaikin puolin. Ahdistava, koska koskettaa niin omaa elämää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu sieltä se löytyy!:) ja jep, se oli ahdistava. Tuli sen jälkeen kyllä kumma olo.

      Poista