sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Viikkoon mahtuu monta asiaa

Siis tässä oli vain 4 päivää koulua ennen työharjoittelua ja hitto mikä sekasorto ollut ja kaikkien päät meinannut räjähtää! 

Luokkalaisilla ollut riitaa, ihme ettei alettu kynsiin muita ja hiuksia repimään, opettaja pillahtanut melkein itkeen, oon ollut ihan kusipää luokkalaisia kohtaan, mutta mä en vaa jaksa ja ei kiinnosta. 

Mulla on paniikki harjoittelusta koska sen takia on ollut kauheita sotia opettajien ja papereiden kanssa, ja koska oon stresseissä niin sen huomaa myös perhe koska mä tiuskin asioista kuin asioista. Ja lisäksi naistenvaivat vaivaa, huono aika, ja huomenna täytyy ottaa aamulla niin paljon särkylääkkeitä etten ees huomaisi jos mun käsi olisi tulessa. 

Mut onneks mulla on kavereita joille saan itkeä ja valittaa kaikesta. Viimeksi perjantaina valitin kavereille niin paljon että kerkesin juomaan samalla pari siideriä, eli yhteenlaskettuna valitin paljon! Onneksi kaverit sanoo vain "ei mitään, valita vaan, me kuunnellaan". Ah kiitos kamut!!

Tässä pikaiset kuulumiset, nyt täytyy mennä täyttään lisää papereita ja sekoamaan:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti